Friday, March 20, 2009

~dapat award lagi~

nih baru lik dr tolong kakak2 PHI masukkan kertas dalam fail untuk bengkel kebolehpasaran sok..mcm2 citer kakak2 n abg2 tuh..huhuhu...tetibe kak shibam jelita menerjah pasal award...belek2 blog kak shibam, ghopanya...T dapat award drnya...sorry kak shibam jelita x perasan..huhuhu...n the award goes tu....jeng3..








Tq2...kak2 shibam jelita di atas penghargaan ini..huhuhu...sampai menitis air mata..jawab ques plak..



2. Link atau ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda :-



award ini saya trime dr kak shibam jelita yg selalu karok kat MAGIC BOX.



3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri :



1. fakta- saya tetap saya



2.hobi-saya suka membaca buku ilmiah [hahaha]



3.saya suka karok kt MAGIC BOX..[hahaha]



4.bile karok sy akan nyanyi lagu umpama mimpi dalam mimpi..[hehehe]
5.saya suka makan[nyum3]


6.saya xsuka tensen2


7.bila tensen sy akan makan


8.bila xcukup mkn sy akan tensen


9.bila terlebih mkn pun sy tensen gak


10.pape je la...no komen[hehehe]


puhhh...habis sudah...hehehe...so sy telah menepati kriteria untuk mendapatkan anugerah nh..tq2 kak shibam jelita yg rock n vogue



3 comments:

  1. wei wei wei, motifff ko nyanyi lagu syahdu syahdan umpama mimpi dalam mimpi, wuarghhhh, baru tadi ingat nak ajak gi karok, ko ngate akak, terus akak cancelllllllllllllllll

    ReplyDelete
  2. hai tata... nnt kte bg tata award eh... hehehe... cptlah hbs hr nh....

    ReplyDelete
  3. hai jaja...da hbs event dah..now...its tyme 4 us to improve ourself..bonne chance!nous pouvons le faire...
    kak shibam jelita....saya xngata la...saya puji taw..n motifnye saya menyanyikan lagu itu adalah disebabkan oleh....jeng4....i like dat song..hehehe

    ReplyDelete